dinsdag 6 december 2011

Een paar nieuwtjes

Hallo allemaal,

ik ben hier al een tijdje niet geweest. Ik was ff gestopt met kaarten maken en heb mijn lieve angel in moeten laten slapen :'(

Ik had nog zoveel kaarten liggen dat er geen mogelijkheid was om nog meer te gaan maken. Ik wil nu toch weer beginnen met kerstkaarten opmdat die nu bijna op zijn.

eerst wil ik jullie kennis laten maken met KYARA, het nieuwe vriendinnetje van mijn cacvia Punkey.
Na het overlijden van ANGEL was Punkey heel erg down en kwam aleen haar huisje uit om te eten en er kwam geen boe of bah vanaf. Toen heb ik mijn ouders over kunnen halen om er toch eentje bij te halen. Het is een mooie bruin/zwarte borstelcavia geworden. Ik heb haar KYARA genoemd en ze was toen ik haar kreeg 8 weken oud.
Hier is de foto van die eigenzinnige en lieve met een eigen karakter cavia KYARA.



en nu nog een foto van Kyara samen met Punkey en een mooie van Kyara alleen (ze is hier al een half jaar)


1 opmerking:

  1. Wat een schatje je nieuwe aanwinst!! Knuffel voor Kyara en Punckey.
    groetjes,Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen