zondag 19 december 2010

Pretty in pink

hallo allemaal,

ik heb vandaag de sneeuw getrotseerd omdat ik naar de pipoos in emmen wilde.
ze hadden een leuke aanbieding en die wilde ik dolgraag hebben.

Het was vandaag koopzondag en ik was er een half uurtje van te voren, want ik was eerder van huis gegaan i.v.m de sneeuw. heb een paar glijders gemaakt, maar verder niks aan de hand.

ik rondgelopen en gewacht totdat de winkel los zou gaan, maar om 2 uur was de pipoos nog niet los en ben ik maar richting huis gegaan.
zal morgen nog wel even een keertje naar emmen tuffen, na het werk.

ik heb vanmorgen wel een mooi rose kaartje gemaakt met een magnolia



en de close up van de magnolia



groetjes Stephanie

2 opmerkingen:

  1. Hey Stephanie,
    Wat een schat van een kaart.
    En je magnoliaatje schitterend in haar Glitterkleedje. Top hoor!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje en lekker roze.
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen