zondag 21 november 2010

Challange #14

Hallo allemaal,
ik heb een poosje door omstandigheden geen tijd gehad om creaties
te plaatsen, maar daar komt weer verandering in.

Ik doe weer mee aan een challange van de derwent blog
[[ http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/ ]]
Dit keer mag alles, als het maar met derwent is.

Dit kun je dit keer winnen:


ik heb een poosje zitten denken, wat ik zou gaan doen en ben tot een idee gekomen,
in het vorige bericht van de derwentblog hadden ze het over sepia.
Dat leek me wel leuk om ook eens te proberen. Vond hem zo leuk dat ik hem maar
ga gebruiken voor challange #14.

Hierbij de foto's van mijn creatie:


close up magnolia:


close up knoopjes:


binnenkant hier is een plek voor een cadeaubon of geld:



Dit waren de foto's en ik zie uit naar jullie reacties.

groetjes Stephanie

5 opmerkingen:

  1. Hello Stephanie,
    Vind het een mooi kaartje. En je hebt de kleuren heel goed gecombineerd.
    Ik wens je succes bij je challenge.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Stephanie, ik kwam op je blog terecht via de Derwent challenge waar ik ook aan mee doe. Echt een heel leuk kaartje zeg. Leuk ook die binnenkant zodat je er iets in kunt doen. Kom ook een bij mij neuzen wat ik gemaakt heb, je bent van harte welkom!
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Stephanie,

    Ben de blog"wereld" pas net aan het ontdekken maar je maakt erg leuke dingen. Ik kleur zelf ook wel eens met derwent dus ik denk dat ik ook maar eens mee ga doen aan de challenge. Kom ook eens bij mijn creaties kijken als je dat leuk vindt.

    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Stephanie,
    Ik ben via via op je blog terecht gekomen en wat rondgekeken. Mooie kaarten maak je en dit kaartje vindt ik erg mooi. Lijkt me moeilijk in één kleur. Moet het ook maar eens proberen. Ik en mijn dochter maken ook scrapkaartjes, nog niet zo heel lang en we hebben ook een blog. Als je zin hebt kom dan ook eens kijken. wij zijn volger geworden dan kunnen we nieuwe creaties bekijken. Groetjes van Marijke en Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie kaarten, bedankt voor het meedoen bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen