dinsdag 12 oktober 2010

challenge nr. #12 halloween met oranje/zwart

Heay heay,

Ik doe mee aan een challenge van "Alles met en over kleuren met derwents".
Er moest een halloweenkaart gemaakt worden in het oranje/zwart.

Dit is mijn creatie:




Ik heb het plaatje natuurlijk ingekleurd met derwent potloden.
Dit zijn de nummers:
C080 Bright Orange
C440 light green
C460 Lime green
C650 Black
C670 Dove grey

Verder heb ik een spinnenweb geborduurd en er kraaltjes erbij vast gemaakt.
Ik heb een bloem gemaakt met de cuttlebug en een pons deze heb ik aan elkaar vast gezet met een splitpennetje.
ik heb twee takjes erbij gedaan en wat blaadjes op het kaartje geplakt.
Ik heb op de computer een mooie lettertype gedownload en daar "Happy Halloween" mee getypt en uitgeprint.

Dit was het wel.

groetjes Stephanie

3 opmerkingen:

  1. Hij is heel gaaf geworden! Prachtig ingekleurd. Bedankt voor het meedoen met Derwents!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Stephanie,
    Een prachtig, typisch Halloweenkaartje. Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje met een hele leuke stempel èn spinneweb. Heel creatief. Dank je wel dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    BeantwoordenVerwijderen